niedziela, 2 września 2012

16.)

Zajadaliśmy się dalej naszym śniadaniem, aż nagle słychać było jakby ktoś schodził po schodach. Zrobiłam dziwną minę w stylu ' What the fuck ?'.
- Rochelle i Chloe, słońce - wyrwał mnie z myśli Aston.
- Achh tak - przypomniało mi się, że one też tu mieszkają.
- dzień dobry wszystkim- powiedziała Rochelle - Ty już na nogach ? - zapytała mnie
- Tak. Dzisiaj mam wywiad i sesję w magazynie ' Beauty ' - odparłam
- Oo to gratuluję -
- Ja też się przyłączam do gratulacji - wtrąciła się Chloe i puściła mi oczko.
- Ej co to miało być ? Czuję się zazdrosny - powiedział smutny JB
- Przecież wiesz, że Ciebie też kocham, ale Sylvię bardziej - odpowiedziała mu i zaczęła mnie ściskać, po czym przyłączyła się do nas Rochelle.
- Ej ! DOBRA, DOBRA puszczaj ją ! - krzyczał Ast i wyrywał mnie z objęć dziewczyn
- Kochanie chyba nie jesteś zazdrosny ? - zapytałam przechodząc koło niego ze szklanką soku.
- Nie no coś Ty! W ogóle ! Nie mogę się Tobą nacieszyć, bo odzyskałem Cię po 5 latach, a Ty mi będziesz się jeszcze pytać czy jestem zazdrosny ? Proszę Cię ! - powiedział z ironią w głosie.
- Tak myślałam -
- Nie chciałbym się wtrącać, ale to widać, że się nią nie nacieszyłeś - powiedział resh
- No coś Ty ! - zaśmiał się Ast
- Dobra. Ja teraz uciekam się szykować na te całe przedstawienie. Nie wiem kiedy wrócę, więc nie czekajcie na mnie z kolacją - powiedziałam idąc na górę.
- To ja Ci pomogę się ubrać - powiedział Asty
- Przecież wiesz, ze sobie poradzę -
- Oj wiesz, że nie o takie ubieranie mi chodzi - odparł po czym chwycił mnie za biodra i oparł o drzwi. Byliśmy już w pokoju. Na początku tylko muskał moje usta, ale potem przerodziło się to w namiętny pocałunek.
- Asty... nie zdążę.. przez.. ciebie..głuptasie - mówiłam między przerwami
- Za głuptasa Cię nie puszczę -
- Dobra, przepraszam - powiedziałam po czym prześlizgnęłam się mu między rękami i uciekłam do łazienki się szykować.
- Do wieczora nie daleko -powiedział
- Już się nie mogę doczekać-
- Kocham Cię -
- A ja Ciebie - odpowiedziałam i czułam się jakbym zakochała się w nim od nowa.

1 komentarz:

  1. o to jaki Ast :)
    'do wieczora nie daleko' czyli będzie się działo <333
    czekam na NN! ;*

    OdpowiedzUsuń