czwartek, 13 września 2012

24.)

Reesh wszedł do pokoju, a ja w samej bieliźnie. OMG !! Dobrze, że mnie Aston zasłonił.
- Oj przepraszam - powiedział Reesh zasłaniając twarz dłońmi - Nie chciałem państwo przeszkadzać - dokończył i zaczął się śmiać. Ja w tym momencie postanowiłam wyjść zza placów Asta. Przecież i tak się naoglądał tylu babek na plaży to jedna więcej różnicy nie robi.
- Hej ! Ubierz się - śmiał się Aston
- Człowieku ! Jak Ty chodzisz w samych bokserkach po domu to jest dobrze ? A co Reesh nie widział cycków i kawałka stringów ? - próbowałam sprzeczać się z Astonem
- Ale ja jestem mężczyzną, a ty kobietą -
- Oj tam, oj tam. Jeszcze nie raz będę paradować pół naga po tym domu. Z resztą dobrze, że mi przypomniałeś. Jutro muszę jechać po rzeczy do domu skoro mam tu mieszkać - oświadczyłam
- Pojedziemy razem - odpowiedział mój boy, po czym chciał mi dać buzi, ale kątem oka popatrzył na Reesha i dał mu znak, żeby sobie poszedł. Oderwałam się od niego, bo przecież całe moje,dotychczasowe życie kręci się wokół całowania. Niby miło, ale są też inne przyjemności.
- Dobra Ast, teraz naprawdę się muszę ogarnąć. Ty z resztą też - zaczęłam
- Ok. Ale pomożesz mi w wyborze ? - zapytał
- Pewnie. Pokaż co tam masz -
- Ale gdzie ? - udał cwaniaka i podniósł brew do góry. Uwielbiałam jak to robił. Doprowadzało mnie to do stanu wykończenia psychicznego.
- W szafie głuptasie -
- Aaaaaa to mów mi tak od razu, a nie nadzieję robisz - odpowiedział z sarkazmem, na co ja się tylko zaśmiałam. Po długim zastanawianiu się ja wybrałam to, a Aston to . Zeszłam na dół, gdzie czekał na mnie Ast. Schodząc po schodach czułam jego wzrok na sobie.
- Kochanie zamknij buzię, bo ci mucha wleci, a ja jej nie wyciągnę -
- Jak ja mam tu zamknąć buzię, skoro ty się ubierasz tak, ze szczęka opada ? -
- To mam przepraszam chodzić nago ? - zapytałam, na co Reesh znów się śmiał.

2 komentarze:

  1. ale te Twoje rozdziały są zajebi*te!! aż miło się je czyta! :)
    ten Ast to jakiś nie wyżyty? chyba mu czegoś brakuje :D:D:D
    kochana czekam już na kolejny! ;*;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha; D Niewyżyty mówisz x D ? Dziękuję ;*;*;*
    < 3333

    OdpowiedzUsuń