czwartek, 6 września 2012

18.)

Po wyznaniu sobie miłości na twitterze, zaczęłam szukać jakiś sensownych ciuchów.
- Aston, naprawdę chce Ci się iść na tą imprezę? Nie masz ochoty na spacer we dwoje ? - zapytałam unosząc znacząco przy tym brwi.
- Świetny pomysł ! - krzyknął - Ja pójdę tylko po jakieś świeże ubranie i czekam na dole - powiedział i zaczął mnie całować. Z trudem oderwałam go od siebie.
- Jesteś piękna ! Nawet nie wiesz jak Cię kocham - szepnął mi do ucha
- Masz u mnie plusa, za to, że umiesz tak cudownie kłamać - powiedziałam
- No wiesz co ! Gdzieżbym mógł kłamać -
- Dobra, dobra. Idź już, bo nie wyjdziemy - pożegnałam go całusem
Zaczęłam grzebać w szafie i znalazłam. Ogarnęłam jeszcze włosy i zeszłam na dół. Mój Aston już na mnie czekał. Ubrałam jeszcze buty i poszliśmy w stronę plaży. Szliśmy w milczeniu patrząc na zachód słońca trzymając się za ręce.
- Choć za mną - powiedział, pociągając mnie przy tym za sobą.
- Gdzie idziemy ? - zapytałam
- Zobaczysz - odpowiedział po czym dał mi buziaka w policzek.
Szliśmy tak dłuższą chwilę po jakichś mokrych skałach, aż nagle ujrzałam ten widok.
- Boże jak tu pięknie - powiedziałam - Dziękuję -
- Nie masz za co. To ja powinienem Ci dziękować - szeptał mi nieziemskim głosem
- Ty ? Za co ? - zapytałam
- Za to, że jesteś - odparł, a nasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku. Całowaliśmy się dłuższą chwilę i nie mogliśmy złapać tchu. Zaczęliśmy się śmiać. Aston chyba zauważył, że zrobiło mi się zimno, bo dal mi swoją bluzę. Zeszliśmy ze skał i zaczęliśmy wracać w stronę domu wtuleni w siebie. Gdy przyszliśmy miałam ochotę rzucić się na łóżko. Zaczęłam rozkładać sofę w salonie.
- Kochanie co ty robisz ? - zapytał Ast
- Mam zamiar iść spać - odpowiedziałam
- Ty chcesz tu spać ? Nie ma mowy ! Śpisz ze mną ! - powiedział
- No ok, ok. Już idę - odparłam ciągnąć swoje zwłoki po schodach.
Gdy tylko weszłam rozebrałam się do bielizny i położyłam na łóżku. Astonowi chyba to się spodobało, bo położył się koło mnie, obejmując mnie ręką i tak razem zasnęliśmy.

1 komentarz:

  1. Boże jaki ten Ast jest romantyczny *__*
    spacer na plaży - też tak chcę :D
    najlepiej z NIM ;**
    a już myślałam, że w końcówce Ast poszaleje, a on jak grzeczne dziecko, położył się spać :D
    czekam na kolejny! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń