środa, 26 września 2012

Stwierdzam, iż ...

Zawieszam. ; ( Przyda mi się chwilaa przerwy, a po za tym nie będę miała teraz czasu, aby pisać opowiadania. Przynajmniej nie w pierwszych dwóch tygodniach października. Może coś przez weekendy ? Może.. Nie mam zbytnio czasu, bo muszę zakuwać na konkurs, przyjęli mnie do ogniska muzycznego i wgl jest strasznie dużo naukii. Może w najbliższe niedziele choć wątpię, bo mam 18-stki i wesele :) Ogólnie to też chyba wena mi gdzieś uciekła ;( A jeszcze w październiku wracam ze szkoły przed 15, potem musze być w kościele przynajmniej 15 razy na różańcu i gdzie tu się nauczę ? No cóż... miejmy nadzieję że jednak dam radę :) xx

P.S. Widziałam zdjęcia Astona & Sary. Ładna para, ale mi jest smutno; (( Bardzo smutno. Szczęścia Wam życzę i miłości xoxo

2 komentarze:

  1. SŁUCHAM???!!!!!!!
    ja się na to nie zgadzam!!!!!
    proszę Cię, nie zawieszaj tego opowiadania!

    Też widziałam ich zdjęcia. Idealnie razem wyglądają! <3333 I również jest mi smutno ;c;c;c Mam nadzieję, że będą razem szczęśliwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co??????!!!!
    wracaj szybko i to już!!
    proszę nie zawieszaj opowiadania !!


    Też widziałam ich wspólne zdjęcie słodko wyglądają <33 I tak też jest mi smutno :( Niech będą razem szczęśliwi ♥

    OdpowiedzUsuń