środa, 12 września 2012

22.)

- No właśnie pasuje, aby jedno robiło za kelnera a drugie za fotografa - śmiał się Marv
- Wiesz co ? Jednak obejdziemy się bez tego zaproszenia ! - obraził się Aston
- Przecież stary ja żartuję. Jak co do Was mamy inne plany -
- Chcemy, abyście byli naszą drużbą na ślubie wraz z JB i Chloe - dokończyła Rochelle.
- Ok, ok, pewnie, że tak !! - krzyczałam tak, że ludzie w parku patrzyli na mnie jak na kretynkę.
- Kiedy w ogóle macie zamiar się pobrać ? - zapytał Aston
- Mamy na to całe pół roku - powiedział Marv
- Wy macie swoją trasę koncertową, a ja swoją, więc musimy chwile poczekać - odezwała się Roch.
- To i tak szybko. U nas w Polsce trzeba czekać czasami nawet rok. - wtrąciłam się do rozmowy.
- To Ty jesteś z Polski ? - pytał Marv
- Tak, tak -
- Ale skąd to nazwisko i jak Ty świetnie mówisz w naszym języku! Nigdy bym nie powiedział, że jesteś Polką  - dokończył
- Nazwisko mam po tacie, który jest anglikiem i od niego nauczyłam się mówić po angielsku. A ty dużo rzeczy o mnie nie wiesz. W wieku 16 lat wyjechałam do Peteborough do znajomych, gdzie po raz pierwszy się zakochałam i jak okazało się w Astonie - mówiłam po czym Aston mnie bardziej objął. Miałam wrażenie, że z dnia na dzień kocha mnie coraz bardziej - Znalazłam sobie pracę jako sprzedawczyni w sklepie z odzieżą, a że zawsze chciałam ubierać ludzi szef polecił mnie jakiejś firmie, bo niby ' fajnie ' się ubierałam i tak zaczęłam rozwijać swoją karierę co do stylistki. Teraz chcę spróbować z muzyką - dokończyłam.
- Musimy częściej rozmawiać - powiedział Marv
- To może dokończymy na imprezie, bo teraz musimy jeszcze lecieć do galerii. Wdziałam tam nieziemską sukienkę, idealną na dzisiejszą imprezę - powiedziała Rochelle.
- Ok. Pewnie, że więcej pogadamy - odpowiedziałam, po czym pożegnaliśmy się całusem w policzek.

4 komentarze:

  1. 'No właśnie pasuje, aby jedno robiło za kelnera a drugie za fotografa.' - rozwalające masz teksty :D
    normalnie kocham Cię! i Twoje opowiadanie też! <333
    a może tak Aston i Sylvia się pobiorą razem z nimi w tym samym dniu?? ale byłoby super! <333
    czekam na kolejny! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wiem byłoby super, ale co do nich mam inne plany ; DD
    Dziękuje, że czytasz; ) Naprawdę daje mi to wiary w siebie ; ***
    Kochana jesteś <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest cudny, bo w końcu o JLS ;D
    Masz zajebisty styl pisania, a twoje teksty mnie po prostu rozwalają xD
    Coś czuję że będę tu częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; ***
      Też się cieszę, ze ci się podoba i oczywiście również zapraszam :)

      Usuń